ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНОГО НАВІСНОГО ОБЛАДНАННЯ НА ВАЖКИХ МОТОБЛОКАХ «ХИЖИЙ ВЕПР»
Важкі мотоблоки «Хижий Вепр» оснащені валами відбору потужності, які дозволяють використовувати не тільки з буксированим причіпним обладнанням, а й з активним навісним.
Важкий мотоблок оснащений:
1. Вал відбору потужності фронтальний, пасовий (шків на валу двигуна). Використовується для роботи з фронтальним сінокосаркою, фронтальним шнековим снігоприбиральником, і іншими знаряддями.
2. Вал відбору потужності задній пасовий (шків на коробці передач). Використовується для роботи вібраційного картоплекопачів ремінного типу, комунальної щітки та інших знарядь.
3. Вал відбору потужності задній шестерний (знаходиться під захисною П-образної скобою). Використовується для роботи активної грунтофрези, грохотного картоплекопача та іншого обладнання. Для роботи з даним валом відбору потужності необхідно зняти фіксуючу П-образну скобу, відкрутивши 5 болтів (або шпильок), і приєднати відповідну частину навісного обладнання до перехідного редуктора важкого мотоблока. Після процедури заміни обладнання необхідно в обов'язковому порядку доповнити перехідний редуктор трансмісійним маслом. Для запобігання протікання масла слід використовувати прокладку між перехідним редуктором і відповідною частиною навісного обладнання (або захисною П-образною кришкою).
ГЛАВА V. РЕМІННИЙ ПРИВІД
Важкі мотоблоки «Хижий Вепр» мають посилене шасі, і спрощену конструкцію передачі крутного моменту з двигуна на трансмісію. Ремінний привід в постійному натягу - це дуже проста в обслуговуванні, недорога в ремонті і надійна конструкція, яка використовує великою популярністю в самих різних конструкціях.
Двигун і муфта зчеплення з'єднані парою або трійкою клиновидних ременів. Розмір ременів вказано в таблиці технічних характеристик, і на самих приводних ременях.
Для тривалої експлуатації ремінного приводу має бути дотримано кілька важливих моментів:
• Ремені повинні бути добре натягнуті і не прослизати. Натяжка ременів проводиться за допомогою болта - натяжителя під двигуном, шляхом зрушування мотора від коробки передач.
• Шків двигуна і муфта зчеплення повинні бути ідеально налаштовані - без перекосів. Інакше ремені можуть зіскакувати, або деформуватися відразу після запуску двигуна
ДВИГУНИ. ІНСТРУКЦІЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Технічна інформація
|
R195ANE
|
S1100 (XT15)
|
Тип
|
Горизонтальний, одноциліндровий, дизельний двигун з водяним охолодженням
|
Діаметр циліндра, мм
|
95
|
100
|
Хід поршня, мм
|
115
|
115
|
Потужність, номінально
|
11,4 к.с. / 8,38 кВт
|
15 к.с. / 11,03 кВт
|
Потужність, максимально
|
12,5 к.с. / 9,19 кВт
|
16 к.с. / 11,77 кВт
|
Робочий об’єм, л
|
0,815
|
0,998
|
Коефіцієнт стиснення
|
20±1:1
|
Середній робочий тиск, кПА
|
624 кПа / 739, 75 кПа
|
Витрата палива
|
0,245
|
Витрата мастила, к/кВт/год
|
≤2.72
|
Витрата палива при 80% навантаження л/год
|
1,5
|
1,9
|
Номінальні оберти, об/хв
|
2000
|
2100
|
Кут випередження вприску
|
16°±2° до верхньої мертвої точки
|
Тип паливного насосу
|
Похилий щілинний
|
Тип інжектора
|
Моно інжектор
|
Система змазки
|
Шестернчастий насос з системою змащення розбризкуванням
|
Ємкість паливного бака, л
|
6
|
6
|
Ємкість радіатора, л
|
2,5
|
4
|
Тип регулятора швидкості
|
Механічний
|
Маса нетто, кг
|
118
|
145
|
Габаритні розміри двигуна, мм
|
750х500х500
|
770х510х620
|
ВВП
|
Ремінний шків
|
Система запуска
|
Ручний / електро
|
Система охолодження
|
Рідинна / конденсатор
|
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ДВИГУНА
Габаритні и установочні розміри
Розміри з’ємних з'єднувачів
Технічні характеристики шкива
1. Габаритні и установочні розміри
Габаритні та установочні розміри дизельного двигуна
Схематичне зображення двигуна важкого мотоблока «Хижий Вепр»