Шановні клієнти та гості нашого сайту!
Хочемо проінформувати Вас щодо змін в умовах продажу товару. По запчастинах. Ми змушені відправляти запчастини лише накладною платою та вартістю більше ніж 100 грн. З поваги до Вас, відповідаємо чому. Сімдесят відсотків запчастин вартістю від 10 грн до 100 грн клієнти взагалі не оглядають, просто забувши про них у відділенні перевізника. Часто запитуємо: "Чому ж Ви не забрали?" Відповідають, що придбали по місцю проживання і їм вже не потрібна ця запчастина. Ми ж в будь-якому випадку несемо збитки, через те, що товар пролежав на пошті та нараховано зберігання, яке інколи перевищує вартість самого товару.
Чому запчастини відправляємо лише накладною платою? Для обліку попередньої оплати потрібно мати додаткову посаду, що неможливо в маленькому місті в зв’язку з трудовою міграцією та браком кваліфікованих співробітників. Габаритний товар відправляємо перевізником лише після повної оплати.
Чому габаритний товар, а це, наприклад, саджалки, сівалки , косарки, мотоблоки та електровелосипеди, відправляємо лише по повній оплаті? Трапляється так, що під час переміщення товару клієнт не дочекався і придбав подібний товар в іншому магазині, клієнт передумав тощо. Або навіть перевізник пошкодив товар під час доставки. Звісно, навіщо тоді клієнтові платити гроші за неякісний товар? Тож мало хто забере товар і надалі буде судитись з перевізником, бо набагато легше просто відмовитись і не мати клопоту. Також взагалі трапляються деякі "жартівники", що замовляють товар заради задоволення – для того, аби просто надалі не забрати його.
Все це та багато іншого і є причиною змін в умовах продажу товару. Адже колосальні збитки за доставку в обидва кінці та за зберігання товару несемо саме ми. Прохання зрозуміти зміни в умовах продажу, не ображаючись. Адже ми завжди раді бачити Вас в нашому магазині «Планета Залізяка» з 9:00 до 18:00 без обіду. В неділю магазин не працює. З повагою, Віталій Бойчук.